Chatten is een fijne manier om je hart te luchten. Je kunt rustig je woorden kiezen. Je verhaal wordt aandachtig gelezen. We leven en denken met je mee en samen zoeken we naar manieren om met je probleem of verdriet om te gaan. En na afloop kun je het gesprek nog eens nalezen. De hulp is gratis. Je kunt ook e-mailen en wij zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar. De chat is open van uur tot uur. Klik hier om gelijk naar de chat te gaan.
Je kunt ook e-mailen en wij zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar. Waar je ook mee zit; verdriet, blijdschap, zorgen, problemen, vragen, je mag altijd komen chatten. Ook wanneer je niet goed weet waarom je je slecht voelt, of waar je moet beginnen. We helpen je de woorden vinden. Lees hier onderwerpen waarover mensen zoal met ons chatten. We zijn er voor iedereen.
Maar ben je jonger dan 18 jaar, dan past de Kindertelefoon misschien beter bij jou. De vrijwilligers van de Luisterlijn gaan graag met je in gesprek. Maar het contact opnemen met de Luisterlijn is wel begrensd. De Luisterlijn wil bereikbaar zijn voor iedereen en probeert de aandacht zo goed mogelijk te verdelen. Daarnaast vinden we het belangrijk dat een gesprek helpt of iets bijdraagt.
We willen ook voorkomen dat mensen steeds afhankelijker worden van het bellen of chatten met de Luisterlijn. De begrenzing is ingesteld op maximaal drie chatgesprekken per dag. Dit wordt via ons systeem automatisch gedaan, dus je blijft gewoon anoniem. Alleen de toetsen van je toetsenbord hoor je We stellen geen diagnoses en hebben geen behandelplannen.
We zijn er in het moment, in het hier en nu. We lezen je zinnen aandachtig, denken met je mee en we stellen vragen ter verheldering. Alle chats zijn privé; er kan niemand meekijken. De persoon met wie je chat, wil even naast jou staan, je helpen de zaken op rij te krijgen. Hij of zij doet dit werk als vrijwilliger van de Luisterlijn.
Wel mag je er op rekenen dat de mensen achter de chathulp zorgvuldig worden geselecteerd, opgeleid en begeleid door professionele beroepskrachten. Het zijn betrokken mensen met levenservaring die op deze wijze graag iets voor jou, voor anderen en voor de maatschappij willen betekenen. Het chatten is anoniem. Dat wil zeggen dat er geen persoonsgegevens worden uitgewisseld en niemand zich met zijn echte naam bekend hoeft te maken.
Je kunt gebruik maken van een nickname schuilnaam. De vrijwilliger van de Luisterlijn is ook anoniem. De Luisterlijn zal in geen geval zelf contact met je opnemen, ook niet wanneer je persoonlijke gegevens vermeldt. Alle gegevens van het chatgesprek worden tijdelijk opgeslagen. Dit gebeurt ten behoeve van deskundigheidsbevordering van de vrijwilligers. Wanneer wij het in het belang van de kwaliteit noodzakelijk vinden, kan de inhoud van het chatgesprek door medewerkers onderling worden besproken.
De inhoud van de chatgesprekken is vertrouwelijk en wordt automatisch gewist. Werkt de chat niet goed? Lees onder het volgende kopje ‘gebruikerstips’ wat je kunt doen bij technische problemen. Soms kan het druk zijn op de Luisterlijn chat. Lukt het niet om een chatgesprek te krijgen? Schrijf dan je verhaal op via de e-mail of de telefoon, of probeer het later nog eens.
Bellen kan dag en nacht: normaal beltarief. Het kan helpen om met een vaste aansluiting te chatten met pc via LAN-kabel. Anders is de kans groot dat het systeem de chat automatisch afsluit! De onderstaande regels zijn bedoeld om de communicatie tijdens de chat zo goed mogelijk te laten verlopen. Dat leest storend en komt over als ‘schreeuwen’.
Na het chatgesprek word je gevraagd om een aantal evaluatievragen in te vullen. Het is niet verplicht maar het helpt ons zo wel bij het verbeteren van de chatgesprekken. Heb je een vervelende ervaring met onze chathulp? Of heb je tips voor een betere chathulpverlening? Laat het ons weten! Een luisterend oor via: Een lokaal telefoonnummer E-mail Chat overdag. Veel gestelde vragen Disclaimer Privacy. De Luisterlijn. Als vrijwilliger Zoek locatie in jouw buurt Zoek vestiging in jouw buurt Aanmeldformulier Vrijwilligers vertellen.
Meer: Ik zoek hulp. Wanneer is de chat open? Waarover mag ik chatten? Hoe vaak mag ik contact opnemen? Hoe helpen jullie mij? Met wie chat ik? Privacy Het chatten is anoniem. Lees hier meer over het websitegebruik en de Privacy. De chathulp is niet bereikbaar. De chathulp is niet bereikbaar Werkt de chat niet goed? Chatregels De onderstaande regels zijn bedoeld om de communicatie tijdens de chat zo goed mogelijk te laten verlopen.
Help ons de chathulp verbeteren. Help ons de chathulp verbeteren Na het chatgesprek word je gevraagd om een aantal evaluatievragen in te vullen. U bevindt zich hier: Home De Luisterlijn Chat. Als vrijwilliger Als donateur Als beroepskracht Als stagiair Mijn verhaal delen.
Woensdag 15st, September 4:51:6 Pm

Beschrijving:
GoldenEye |
---|
27 jaar vrouw, Tweelingen |
Zeist, Netherlands |
Perzisch(Basic), Portugees(Elementair), Tamil(Bekwaamheid) |
Nefroloog, Copywriter |
ID: 8729536635 |
Vrienden: thegill777 |
Details | |
---|---|
Geslacht | Vrouw |
Kinderen | 1 |
Hoogte | 167 cm |
Toestand | Getrouwd |
Onderwijs | Eerste |
Roken | Ja |
Drink | Ja |
Contacten | |
Naam | Marion |
Profiel bekijken: | 8341 |
Nummer: | +312176-464-21 |
Stuur een bericht |